ფოთის პორტი გლობალურ ქსელთან მთავარი დამაკავშირებელი კარიბჭეა – Maersk

ფოთის პორტი გლობალურ ქსელთან მთავარი დამაკავშირებელი კარიბჭეა – Maersk

Maersk-მა, საერთაშორისო ლოგისტიკურმა კომპანიამ, ახალი სატრანსპორტო გადაწყვეტილება მიიღო, რომელიც მნიშვნელოვან მწარმოებელ ქვეყნებს – ამერიკის შეერთებულ შტატებს, შორეულ აღმოსავლეთს, ევროპასა და ცენტრალურ აზიას ერთმანეთთან შეუფერხებლად აკავშირებს. 

კომპანიის ახალი პროდუქტი – გემების და სარკინიგზო ტრანსპორტის საბოლოო ინტერმოდალური გადაწყვეტა, მიზნად ისახავს, გაიზარდოს ტვირთის გადაზიდვის ეფექტურობა, განსაკუთრებით კი სამომხმარებლო პროდუქციის ტრანსპორტირება აზიის მზარდ სამომხმარებლო ბაზარზე. 

ახალი მოდელი განსაკუთრებით ფოკუსირებულია ყაზახეთსა და უზბეკეთზე, შემდეგ კი ეს იქნება საფუძველი ლოგისტიკური შეთავაზებების ისეთ ქვეყნებში როგორიცაა თურქმენეთი, ტაჯიკეთი და ყირგიზეთი. 

Maersk-ის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში ნათქვამია, რომ საქართველოს ფოთის პორტი მათთვის გლობალურ ოკეანის ქსელთან მთავარი დამაკავშირებელი კარიბჭეა, რადგან ამ პორტიდან რკინიგზით ტვირთი უპრობლემოდ იგზავნება აზერბაიჯანსა და ბაქოში – შემდეგ კი ბაქოდან კასპიის ზღვის გავლით აქტაუსკენ. ბოლოს კი ტვირთი მის საბოლოო მიმართულებას მიეწოდება, კონკრეტულად ცენტრალურ აზიას ალმათში, ასტანასა და ტაშკენტში. 

შესაბამისად, უწყვეტი და საიმედო ლოგისტიკის უზრუნველსაყოფად, Maersk საქართველოში, აზერბაიჯანში, უზბეკეთსა და ყაზახეთში საიმედო ლოგისტიკური კავშირების მნიშვნელობაზე მიუთითებს. განცხადებაში ნათქვამია ისიც, რომ ეს სტრატეგიული მიდგომა ეფექტიანი და უსაფრთხო მიწოდების შესაძლებლობას იძლევა, რაც თავის მხრივ ამცირებს შეფერხებებს და ზრდის მომხმარებლის კმაყოფილებას. 

“სამხრეთ-აღმოსავლეთ და აღმოსავლეთ აზიის ქვეყნებიდან Maersk უკვე ყოვლისმომცველ სარკინიგზო და ოკეანე-სარკინიგზო ქსელს გთავაზობთ, რათა ევროპის ბაზრები ჩინეთის გავლით ცენტრალური აზიის ქვეყნებთან დააკავშიროს”, – ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში. 

შეგახსენებთ, რომ  A.P. Moller – Maersk არის ინტეგრირებული ლოგისტიკური კომპანია, რომელიც თავისი მომხმარებლებისთვის მიწოდების ახალ ქსელებსა და ამ პროცესის გამარტივებაზე მუშაობს. როგორც ლოგისტიკური სერვისების გლობალური ლიდერი, კომპანია 130-ზე მეტ ქვეყანაში მუშაობს.

მსგავსი სიახლეები

ლენტეხის მუნიციპალიტეტში 22-მეგავატიანი “ცხენისწყალი 1 ჰესის” მშენებლობა წელს დაიწყება

ლენტეხის მუნიციპალიტეტში 22-მეგავატიანი “ცხენისწყალი 1 ჰესის” მშენებლობა წელს დაიწყება

ლენტეხის მუნიციპალიტეტში, მდინარე ცხენისწყალზე 22 მგვტ დადგმული სიმძლავრის ჰიდროელექტროსადგურის – “ცხენისწყალი 1 ჰესის” მშენებლობა მიმდინარე წელს დაიწყება. როგორც პროექტის განმახორციელებელი კომპანიის –…
რა უნდა იყოს დეველოპერულ სექტორში პროექტების დაფინანსების ოპტიმალური სავალუტო სტრუქტურა – TBC Capital-ის პუბლიკაცია

რა უნდა იყოს დეველოპერულ სექტორში პროექტების დაფინანსების ოპტიმალური სავალუტო…

თიბისი კაპიტალმა გაცვლითი კურსის ბიზნეს-ეკონომიკის სერიიდან პირველი პუბლიკაცია გამოაქვეყნა, რომელიც ძირითადად საცხოვრებელი უძრავი ქონების სექტორში პროექტების დაფინანსების ოპტიმალური სტრუქტურის გაანგარიშებას ეხება. სხვადასხვა ქვეყნის…
საქართველოში ჩინური ავტომობილების იმპორტი გაორმაგდა

საქართველოში ჩინური ავტომობილების იმპორტი გაორმაგდა

2024 წლის პირველ ნახევარში საქართველოში ჩინეთიდან ავტომობილების იმპორტი გაორმაგდა – აღნიშნულ პერიოდში საქართველოში სულ $22 მილიონი დოლარის ღირებულების ავტომობილების იმპორტი განხორციელდა,…